
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i wymiany:
W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:
reklamacje@e-belka.pl
W mailu prosimy o zawarcie informacji:
-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja lub wymiana
-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji lub wymianie
-opis ewentualnych wad
-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu
Dane do odesłania reklamacji
Sklep Belka
ul. 3 Maja 14
41-800 Zabrze
Realizacja zwrotu towaru i wymiany Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę. W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru. Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi
Realizacja reklamacji
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru. Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.
Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady, w całości lub w ilości równej podstawowej jednostce sprzedaży (np. 1m, 1szt, 1 op., 1 para) W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji. W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt Sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów.
W przypadku reklamacji trwałości materiału (piling, płowienie, trwałość druku, przecieranie itp.) prosimy o dokładną dokumentację zdjęciową lub o odesłanie nieużywanej próbki reklamowanego materiału. Zalecamy zachowanie próbek każdego z zamówionych towarów. W przypadku braku próbki zasadność reklamacji będzie oceniana na podstawie próbek będących w posiadaniu Sklepu.
Poszczególne partie towaru mogą różnić się kolorem do 5%. Nie zalecamy łączenia materiałów z różnych partii. Ewentualne różnice w kolorze nie mogą być podstawą reklamacji.
Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze, tablecie lub telefonie klienta nie mogą być podstawą reklamacji.
